Subaru egyik nagyon fontos piaca az USA. Itt kedvelik a 4 kerék meghajtású autókat, de inkább a robosztusabb fajtából. Gyorsan kellett, így szükségből kovácsoltak erényt. Fogtak egy Legacyt, megemelték 5 cm-rel a hasmagasságát, erősebb futóművet kapott és robosztus ütközőkkel, oldalvédőkkel vették körbe. Megszületett az Outback.
A harmadik generáció Prémium MY04
Új időszámítás kezdete, de egyben egy réginek a vége. Valószínűleg ez az utolsó modell, amely nem az új, a 2003-as genfi szalonon a B11S tanulmányautóval bemutatott hűtőmaszkot viseli. De ettől eltekintve egy kisebb forradalom. A kocsi a Legacyk fővonalait megtartva nagyon megújult: modern és dinamikus lett. A belteret nem kell többé szégyellni: finom anyagokból modern dizájnnal készült.
Technikailag a legnagyobb változás, hogy végre megkapta a Legacy azt a motort, amit már régóta megérdemelt: a 245 LEs 6 hengeres boxert és hozzá egy öt sebességes automatát. A kéziváltós változat még csak tanulmányautóként szerepelt a 2004-es genfi szalonon, de ígérik, hogy jön.
|